vineri, 1 aprilie 2011

Cum mi-am iritat la maximum colegele


Cred ca acolo eram inca profesor de matematica si purtam parul lung. Sper sa mai gasesc ceva poze "de epoca". In orice caz, am purtat parul lung doar asa, ca fronda, deja constatasem ca nu-mi mai sta bine, ca in vremea studentiei, dar de ce se nu-i irit eu pe dinozaurii din liceu, care ma terorizasera cu "tinuta" pe vremea cand eram elev?. Imi amintesc urletele isterice ale unor profesoare cand prindeau cate o eleva cu fusta prea scurta, ori cu buzele rujate, sau cu unghiile date cu oja. Ei bine, acele profesoare acum imi erau colege si sunt absolut convins ca iritarea lor era maxima si continua in ce ma priveste, pentru ca nu-mi mai puteau cere sa ma tund. Ar fi facut-o ele, nu-i vorba, chiar daca eram profesor si nu elev, insa venise revolutia si le era frica. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!