vineri, 15 aprilie 2011

Un biker

Asta iarna, prin Austria, Liliana a cazut pe partie cu piciorul sub ea si a avut probleme serioase. Atat de serioase, incat a trebuit sa fie operata. Operatia a vut loc, cum ziceam, la Szeged. Liliana s-a internat in perioada in care Maria era la Viena, in acel "schimb de parinti" pe care-l faceam si noi cand eram copii. Ordinea evenimentelor a fost urmatoarea:
- sambata, 2 aprilie, am dus-o pe Maria, impreuna cu doua colege, la Viena
- marti, 5 aprilie, am dus-o pe Lili la Szeged
- joi, 6 aprilie, a avut loc operatia 
- vineri, 8 aprilie, m-am dus la Viena si am ramas peste noapte la familia Fisher, care o gazduia pe Maria
- sambata, 9 aprilie, am plecat din Viena cu cele trei fetite si ne-am oprit la Szeged, la spital
- joi, 14 aprilie, am luat-o pe Lili de la Szeged.
Astea sunt pricipalele repere. Dupa cum se vede, a existat o perioada in care Maria era la Viena si Lili la Szeged, de unde rezulta ca eu am fost singur acasa. Rareori mi se intampla asa ceva.
Operatia pe care a facut-o Lili a fost destul de complexa, pentru ca doua tendoane erau rupte, iar meniscul fusese si el afectat. Chirurgul de la Szeged a spus, atunci cand a vazut radiografiile, ca e operatia lui preferata.
Ei bine, iata ce lucru curios mi s-a intamplat in vinerea in care am mers sa iau fetitele din Viena.
Domnul "Fisher", tatal Mariei, este un mare pasionat de motorete, motociclete si alte chestii pe doua roti. El participa an de an la tot felul de concursuri enduro si pentru asta merge sute de kilometri prin diverse tari europene. Peste cateva luni o sa ajunga la Sibiu. Domnul Fisher nu merge singur la toate aceste activitati, ci impreuna cu un foarte bun prieten de-al lui, pe care il vedeti in cele doua poze: intr-una impreuna cu Maria si in cealalta impreuna cu "Povestile Mariei".
Cu Povestile Mariei
Cu Maria
Nu-i asa ca acest tip arata ca un biker impatimit, care nu face nimic altceva pe lume decat concursuri? Nu stiu cati oameni, vazandu-l pentru prima oara, ar putea ghici care este meseria lui. Ei bine, desi pare incredibil, domnul din poze este un reputat....chirurg, specializat in operatii de umar si de genunchi! Si pentru ca tot era Lili operata la genunchi, am avut subiect de discutie cu domnul doctor (acum nu mai pot sa-i spun biker) pana destul de tarziu in noapte, la un pahar de vin facut de socrul domniei-sale.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!