marți, 10 mai 2011

Dormitorul galben

Gata, ocup un pat dintr-un dormitor comun al Manastirii Hadambu. Sunt 32 de paturi, frumos aranjate, cu asternuturi in tonuri de galben. O sa fiu, aproape cu certitudine, singurul musafir, lucru care chiar imi convine.
Dormitorul de la Hadambu

Unica problema e ca nu sunt sigur daca voi putea ramane aici pana duminica. Doua-trei zile nu ar fi o problema, dar se pare ca mai mult inseamna ceva probleme. Nu stiu amanunte, dar deja am aflat ca parintele batran care vinde la magazinul de obiecte bisericesti e cam curios si banuitor. Ce poate face acel parinte, nu am habar, dar stiu ca e o regula interna pe la manastiri, care prevede ca trebuie sa iti dea un pat, daca au liber si tu ai nevoie. Am vorbit deja despre asta cu parintele Arsenie. Mi-a spus ca nu trebuie sa platesc nimic, ca o sa primesc si mancare, tot asa, gratis. I-am promis ca o sa-i dau un pomelnic, care se insoteste cu niste bani si a zis ca asta da, merge. Pana aici, toate bune si frumoase. Am unde sa pun capul, am ce manca. Nu am, in schimb, baie. Nu stiu daca pot sa fac un dus pe undeva. Daca nu, atunci asta va fi un obstacol de netrecut in calea salasluirii mele prin manastiri.
Manastirea Hadambu este uriasa si se extinde in continuare. Banii, desigur, vin de la credinciosi. Nu e Becali singurul care face donatii, exista multi altii, care insa doresc sa ramana anonimi. Din pacate, drumul pana aici este prost. Pe alocuri, am intalnit atatea gropi, incat am avut senzatia ca sunt la Timisoara.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!