luni, 27 iunie 2011

Coincidente nostime

Ma vad nevoit sa constat ca sunt intrunite conditiile pentru a trage concluzia ca o a doua persoana dintre cele cu care m-am reintalnit pe Facebook dupa multi ani in care n-am mai stiut unul de altul, si-a modificat in mod ciudat comportamentul fata de mine de indata ce a primit Povestile Mariei. Despre prima am scris: o cheama Anamaria, mi-a cerut sa-i trimit cartea, a primit-o, s-a bucurat "cat e de frumoasa!", dupa care a refuzat sa mai discute cu mine, fara nicio explicatie. I-am scris de nenumarate ori, dar hotararea ei de a ma ignora se pare ca este de neclintit.

Astazi, am hotarat sa trec in categoria "ciudati" inca o persoana. O cheama Maria, lucreaza in domeniul cartilor si mi-a promis ca imi da o mana de ajutor pentru proiectele mele. I-am trimis o carte, a vazut-o, i-a placut, mi-a transmis ca a dat-o mai departe, dupa care...tacere. O vad pe FB, exact ca pe Anamaria, o apelez, ii spun lucruri de genul "nu vreau sa te intreb de carte, dar spune totusi ceva!", insa zadarnic. Brusc, fara nicio explicatie, a inceput sa ma ignore. Mai mult, incercand chiar acum, in timp ce scriu pe blog, sa intru la ea pe wall, primesc mesajul: "Sorry, this Profile is currently unavailable."
Eu unul sunt obisnuit cu fel de fel de lume, asa ca genul asta de comportament nu ma mira: am vazut oameni cu mult mai ciudati. Dar pentru ca am o inclinatie pentru descoperirea coincidentelor, nu pot sa nu remarc asemanarea de nume dintre cele doua domnisoare: una este Maria, cealalta Anamaria. Si amandoua au inceput sa se poarte in felul asta de indata ce au primit de la mine "Povestile Mariei"! Nu ca e nostim?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!