luni, 6 iunie 2011

La Curechiu

Spre sfarsitul lunii am de gand sa ma retrag pentru doua-trei saptamani la Curechiu, unde vreau sa scriu urmatoarele povesti pentru Maria. Am dat peste imagini din acest sat complet intamplator. Apoi am constatat ca preotul paroh al bisericii de acolo are cont pe Facebook. I-am scris un mesaj, in care, printre altele, spuneam asa:

Mi se pare foarte frumos acolo. As dori sa vin si sa locuiesc vreo doua saptamani in zona, poate chiar si o luna. Eu sunt din Timisoara, scriu carti pentru copii si imi doresc sa ies de aici ca sa pot scrie in liniste. Exista, din cate stiti, posibilitatea de a fi cazat undeva in sat? 
Mi-a raspuns dupa cateva zile si mi-a dat numarul de telefon. L-am sunat, mi-a ascultat vocea si probabil s-a lamurit ca nu sunt vreun infractor periculos. Asa ca m-a pus in legatura cu epitropul din Curechiu. L-am sunat si pe acela, care a gasit o persoana dispusa sa ma tina o vreme. O sa am camera mea, dus cu boiler, o sa primesc de mancare, asa ca nu va trebui decat sa scriu povestile. Maine sau poimaine, in drum spre Timisoara, o sa ma abat prin Curechiu, ca sa vad exact despre ce este vorba. Iata cateva imagini din zona.

Curechiu
Curechiu

Curechiu
Curechiu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!