luni, 18 iulie 2011

Caini batrani si surzi

Deja e prea mult! Nu mai inteleg nimic. Fiti atenti!
La Pestera, satul acela de pe langa Moieciu, am stat la o familie numita Coltea. Am scris de ei, am pus si poze de-acolo. Ce n-am scris, e ca nea Coltea e ajutorul preotului la biserica din sat. Nu stiu cum se numeste asta, dar mi-au povestit ca el intra in altar, rezolva diverse lucruri, etc. N-am reusit sa-i fac decat o poza, ca nu sta:

Aseara, ajuns la Vama, cautam cazare. Patronul pensiunii in care sta Maria nu mai avea locuri, asa ca m-a adus aici, la nea Radu tamplarul, care ii e ruda. Peste zi nu am avut treaba cu el sau cu sotia lui, dar acum m-am dus la masa, unde dumneaei mi-a facut capul calendar cu tot felul de povesti. Printre altele, insa, am aflat ca nea Radu este cantaret in corul bisericii....M-am dus repede, am luat camera si i-am facut si lui niste poze. El sta, ba inca sta artistic, pentru ca e vedeta. E unul dintre vechii meseriasi, il cauta mereu presa si televiziunile locale, sa dea interviuri.
Dar mai e o chestie simpatica: si nea Coltea si nea Radu, au cate un caine in batatura, care e batran si surd. Iata-i si pe ei:
Cainele batran si surd de la Pestera
Cainele batran si surd de la Vama


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!