duminică, 24 iulie 2011

Cinci miliarde de victime

Ieri am primit un nou mail din cele pe care le trimit unii in masa, pe care diferiti amici de-ai mei le directioneaza catre mine si pe care eu nu le trimit mai departe din motive pe care le-am explicat. De obicei nici nu le citesc, dar de data asta am facut o exceptie, pentru ca aici, la Brebu, exista si clipe in care te plictisesti. 

E vorba de o lista de citate din diverse personalitati ale lumii moderne, pe tema inmultirii necontrolate a populatiei. Iata doua exemple:
În scopul de a stabiliza populatia lumii, trebuie să eliminam 350.000 de oameni pe zi. Acesta este un lucru oribil pe care trebuie să il spun, dar este la fel de rău să nu-l spun. Jacques Yves Cousteau
Astăzi lumea are 6.8 miliarde de oameni. Si ar putea creste până la aproximativ nouă miliarde. Acum, dacă am face o treabă foarte eficienta cu noile vaccinuri, cu asistenţa medicală, cu serviciile de sănătate si control a reproducerii, am putea reduce aceste cifre cu 10 sau chiar 15 la suta. Bill Gates
Asadar, solutia marilor probleme cu care se confrunta omenirea ar fi, in viziunea unora, reducerea masiva a populatiei, prin metode despre care auzim demult vorbindu-se printre adeptii teoriei conspiratiei. Eu unul nu sunt convins ca textele pe care le-am primit in mail sunt conforme cu realitatea. In cazul lui Gates, chiar m-am uitat la un clip pe youtube si mi s-a parut ca ceva nu e in ordine, filmul pare editat si rearanjat pe alocuri. http://www.youtube.com/watch?v=jSqcRMVbtpo&feature=player_embedded
Dar sa admitem ca asa stau lucrurile si ca se doreste rezolvarea problemei suprapopularii prin metodele descrise de Bill Gates. Eu sunt convins ca foarte multi oameni sunt de acord cu lichidarea catorva miliarde de semeni de-ai lor. Din pacate, nu dragostea este cea care conduce lumea, asa cum ar vrea toate religiile, ci setea de putere si de bogatie. Cei care nu au atat cat si-ar dori, ajung, de multe ori, sa-i urasca pe toti ceilalti, pentru ca ii considera vinovati. Nu isi pun intrebarea cum sunt eu vinovat, dar simplul fapt ca am o masina, ma face in ochii lor vinovat. Cei care au mai mult decat un astfel de om intra automat in categoria vinovatilor. Sunt convins ca nenumarati oameni ar dori ca vinovatii sa dispara, eventual in chinuri. Imi aduc aminte de anii mei de profesorat de la Sinaia. Am stat de vorba, la un moment dat, cu mama unuia dintre elevi, caruia ii eram si diriginte. Mi-a spus ca ea se duce in fiecare duminica la liturghie si il roaga pe Dumnezeu sa abata asupra tarii noastre urgii majore, cutremure, inundatii, boli, ca sa se distruga societatea nedreapta, etc. Era o femeie simpla, credincioasa, care isi crestea singura copiii si o ducea extrem de greu. M-am cam ingrozit cand am realizat ca la biserica se duc si oameni care nu cer dragostea, ci mania lui Dumnezeu. Oameni ca acestia si-ar dori, sincer, ca multi dintre ceilalti sa dispara, inchipuindu-si ca in acest fel ar avea acces la avutiile lor sau, poate, la o avutie comuna mai mare din care ar primi parti mai insemnate.
Asadar, nu-i exclus ca un referendum pe tema reducerii populatiei sa ofere surprize uriase. Daca s-ar pune o singura intrebare, de genul "Sunteti de acord sa fie eutanasiate cinci miliarde de persoane?", sunt convins ca multi dintre noi ar raspunde, sub protectia anonimatului, DA. Chiar daca nu ar sti ce sa raspunda cand ar fi apoi intrebati: "Dar daca si tu te-ai afla printre cele cinci miliarde?"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!