luni, 18 iulie 2011

In studio

Dupa ce am plecat din satul Pestera, am luat-o catre Bucuresti, pentru inregistrarea CD-ului meu cu povesti. Toata combinatia a fost aranjata de Ilie Stoian, vechiul meu amic, care este, ca sa zic asa, in bransa. El va compune muzica, el a gasit studioul de inregistrari, tot el mi-a recomandat-o pe Irina Cojar, actrita la National, care a citit povestile. Sunt convins ca o sa iasa ceva deosebit.
Irina intorcand pagina

Din pacate, inregistrarile nu s-au putut face la mama lor, in bunkerul cu pereti capitonati, pentru ca erau nu stiu ce probleme, ci intr-un apartament de bloc, cu scule profesioniste. Bineinteles ca a trebuit sa intrerupem de mii de ori, pentru ca ba trecea o salvare cu sirena in functiune, ba un motociclist dement isi tura motorul la maximum, ba vecinul de deasupra batea cuie in mobile sau pisa nuci pentru prajitura (blestemul vietii mele - vecinul de deasupra). Mai era si un motan curios pe acolo, dar el nu ne-a intrerupt de prea multe ori. Cred ca ii placea vocea Irinei, pentru ca se tot ghemuia prin diverse locuri si adormea ascultand. Pana la urma am reusit sa terminam, astept cu mare nerabdare sa aud cum a iesit.
Motanul, torcand fericit
Ilie, punand accente



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!