luni, 18 iulie 2011

O coincidenta cu oua

Acum ca sunt aici, Maria are alta viziune despre viata. Pana ieri, era disperata ca nu are destui bani sa-si cumpere lucruri. Acum, capitolul asta nu se mai discuta. Insa acum vreo ora, ma trezesc cu telefon. Ma chema la ea, la nu stiu ce pensiune unde copiii incondeiau oua, ca sa-mi spuna ceva. Am insistat sa-mi spuna la telefon si pana la urma a acceptat: avea nevoie de bani ca sa cumpere ceva. M-am cam mirat, dimineata la micul dejun imi spusese ca are 180 de lei. Oare ce avea de gand sa cumpere? Ei bine, ii trebuia un ou de strut, care costa 100 de lei, exact ca la Schitul Efrem Sirul de pe Valea Uzului. I-am explicat ca are destui bani daca vrea oul ala, insa am sfatuit-o sa nu-l cumpere, pentru ca o sa-l sparga mai mult ca sigur pana ajunge la Timisoara. Dar nu s-a lasat. Problema era ca daca face achizitia asta, nu mai are bani sa intre pe la diverse obiective, etc. Ma intreb ce facea daca nu eram pe-aici...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!