vineri, 1 iulie 2011

A venit vacanta, cu trenul din Franta

In seara asta, Maria pleaca pentru o saptamana la Kitzbuel, impreuna cu o parte din colegii de clasa. O sa fie mare distractie pe-acolo. Iata ce trebuie sa aiba copiii asupra lor:

Cand revin din Austria, parte din copii pleaca in Bucovina. Bineinteles ca Maria nu putea sa nu se inscrie si acolo. Asa vacante mi-as fi dorit si eu cand eram la scoala, dar deh, pe vremea aia trebuia sa ma multumesc cu mersul la mare, prin Mamaia.
Ei, daca fetita mea nu e acasa, pot pleca si eu linistit undeva. Am ales sa merg in satul Pestera, aflat undeva in zona Moieciu. Cam asa arata prin partile alea:

Am gasit o pensiune linistita, cu 50 de lei pe noapte. Probabil o sa fiu singur acolo, spunea gazda ca nu are alti musterii. Asa ca voi avea, sper, cateva zile excelente. Scopul e sa am liniste, ca sa pot lucra la urmatorul volum de povesti de-ale Mariei. Asa ca poate sa si ploua, desi mi-ar conveni mai mult vremea frumoasa, ca sa fac si cateva plimbari Pe 9 iulie o sa fiu la Bucuresti, pentru inregistrarea audiobook-ului. De acolo, o sa plec in Moldova, la schitul parintelui Isaiia, pentru ca au trecut cele 40 de zile in care a trebuit sa fac un anumit canon. Iar apoi, nu vad ce m-ar putea impiedica sa ma retrag pentru vreo luna la Curechiu, unde sa finalizez urmatoarele povesti.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!