duminică, 4 septembrie 2011

Nervii si sote-ul de morcovi

A patra zi de Herbalife. Deja se instaleaza o stare de nervozitate. Am nadejdea ca va trece, altfel nu cred ca o sa pot continua. Pe vremea cand eram profesor la Sinaia si aveam vreo 30 de ani, am tinut post negru patru zile. Nu stiu ce m-a apucat atunci, dar nu am mai mancat absolut nimic patru zile. Nici apa n-am baut cine stie ce. In seara celei de-a patra zile, cum stateam si ma uitam la televizor (pe bulgari), am simtit brusc o stare de nervi atat de puternica incat am sarit in picioare si m-am gandit ca trebuie sa distrug ceva. Este foarte greu de descris starea aia, insa imi aduc aminte de ea ca de ceva "evil". Mama era acasa, i-am spus ce se intampla si ea s-a dus repede la bucatarie sa prepare ceva. Stiam ca dupa ce te-ai abtinut multa vreme trebuie sa o iei usurel, sa nu te apuci sa mananci ca disperatul. Asa ca am ciugulit un sote de morcovi, care a avut un efect benefic. Nervii mi-au trecut si s-a instalat foamea. Am uitat sa spun ca in cele patru zile nu mi-a fost foame deloc. De aia mi-a si venit usor sa tin post negru.
Anul trecut, am mai facut o experienta: am stat sapte zile numai cu sucuri de legume si fructe. A fost mai dificil, chiar daca nu-mi era foame si nici stari de nervi nu am avut. Insa ceva nedeslusit a fost prezent tot timpul, un fel de ingrijorare, ceva asemanator cu o durere de dinti, de care nu poti uita orice-ai face, pana nu o elimini. 
Acum, vad ca ma incearca o oarecare iritare. Si sunt abia in ziua a patra. Ce ma fac in urmatoarele 86 de zile?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!