vineri, 2 septembrie 2011

Transpiratii

A doua zi de Herbalife. Ieri nu mi s-a parut cine stie ce. Ba chiar m-am simtit oarecum diferit. Ma intreb daca in compozitia pastilelor nu e si ceva energizant. 
Pastilele astea se iau inainte de shake-ul propriu-zis. Pe etichete sunt trecute o multime de lucruri de genul "cianocobalamina", care in realitate se numeste "ciancobalamina" si este vitamina B12, ori "acid pteroilmonoglutamic", numai bune sa starneasca increderea unui individ asaltat de alarme privind otravirea lenta si alte chestii asemanatoare. Eu, unul, daca as produce asa niste pastile, as scrie frumos pe cutie doar denumirile cunoscute de publicul larg. Iar inauntru, intr-un prospect, as da si denumirile stiintifice. 
In orice caz, ma trec niste transpiratii care au, parca si un anumit miros neplacut. Mi s-a mai intamplat asta cand am tinut cura de sucuri naturale. Este un efect al detoxifierii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!