luni, 31 octombrie 2011

Furtul de curent

În ultimele două săptămâni, trei persoane diferite mi-au spus acelaşi lucru, în trei feluri diferite. Prima e o fostă elevă din Sinaia, pe numele ei Cristina, pe care nu am mai văzut-o de peste zece ani în carne şi oase şi cu care am discutat o vreme pe net. Deunăzi, a comentat pe Facebook aşa: "va trebui să faceţi şi un psiho, cred că cel vechi e expirat." Adică trebuie să mă caut, nu de alta, dar aşa e mai bine. A doua persoană este Bunicul Pol, amicul meu cu casa de la Brebu. Discutam cu el acolo, în mod plăcut, după care am spus ceva - din păcate nu mai reţin ce - şi el a zis: "sper că îţi dai seama că eşti dus cu capul". Eu am zis "evident" şi am discutat mai departe. A doua zi, iar am spus ceva şi el a repetat constatarea respectivă. A treia persoană este Adina, veche cunoştinţă şi amică din Sinaia, care acum stă cu părinţii ei în Dărmănești, cu care m-am reîntâlnit anul asta şi cu care am mers pe la schitul din Berzunți, la Părintele Isaiia. Discutând cu ea pe Mess-ul lui Yahoo, am avut următorul schimb de idei: Adina: am impresia că tu ai cam început să furi curent; Eu: ce înseamnă asta? Adina: adică ai luat-o razna.
Acum stau şi mă întreb ce concluzie să trag. Să merg pe varianta că sunt beat şi trebuie să mă culc, sau să ignor aceste mesaje? Eu unul fac altceva: mă simt extrem de bine că mi se spun lucrurile astea şi sper ca ele să reprezinte adevărul. Sincer!  



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!