duminică, 30 octombrie 2011

Statusuri 1

Daca nu stiati, in caz ca discutati pe mess cu diverse persoane si vreti sa afisati tot felul de chestii interesante la status, se gasesc pe net niste liste utile, care va pot ajuta sa inserati statusul potrivit, fara sa mai trebuiasca sa va puneti la contributie neuronii. Iata o prima mostra:
Statusuri de dragoste - love
01. Acela care nu se iubeste pe sine insusi nu stapaneste nimic pe lumea asta
02. Acum cand te iubesc, te rog nu spune NU, doar pentru tine mai traiesc. Te rog iubeste-ma si tu !
03. Ai aparut ca un abur si de atunci imi insotesti pasii precum aerul, nu am uitat primul sarut, inca ii mai simt amprenta lui.   

04. Ai aparut in viata mea ca o puternica raza de soare ce mi-a adus in suflet caldura si gingasia nesfarsita, cu  zambetul tau m-ai invatat sa cunosc blandetea pana atunci necunoscuta, sarutul tau mi-a daruit dulceata nemaintalnita, ochii tai senini mi-au aratat ca dragostea exista, iar tandretea si frumusetea sufletului tau mi-au cucerit inima
05. Ai grija de zambetul tau, de buzele tale, de sufletul meu  Ai grija de inima mea Ai grija de noi si de dragostea noastra
06. Ai inchis marea in ochi si soarele-n suflet, ca ma topesc de cate ori ma atingi, si ma-nfior de cate ori ma privesti, te iubesc si n-o sa renunt niciodata la tine
07. Alfabetul incepe cu ABC. Numerele incep cu 123. Muzica incepe cu do-re-mi. Si iubirea incepe cu tine si cu mine
08. Alfabetul incepe cu litera  a, numaratoarea cu 1, tristetea incepe cu o lacrima, bucuria cu un zambet, iar fericirea mea incepe cu tine
09. Alfabetul inepe cu A, numaratoarea cu UNU, supararea cu o LACRIMA, dragostea cu tine INGERAS :X:X:X
10. Am gasit un inamic cu numele de pupik... ti-l trimit rapid k e mic ji l-am prostit... e mort dupa buzele tale dak nu te pupa moare :*:*
11. Am nevoie de 5 minute din viata ta: in primul sa te sarut, in al 2-lea sa-ti  spun ca mi-e dor de tine, in al 3-lea cat te iubesc iar ultimele doua sa ramai cu mine
12. Am plans, am suferit, am pierdut atatea, totul pentru o cauza nobila : IUBIREA dintre noi doi
13. Am sa-ti spun un cuvant care doare: IUBIRE, pentru el exista remediu prin: dragoste, incredere, devotament, sinceritate, suflet, iar pentru mine acest remediu esti tu . . .
14. Ar trebui sa te denunt pentru trafic de droguri! Dar nu o fac pentru ca sunt dependenta si as muri fara o doza zilnica din sarutarile tale!
15. As vrea acum sa ma trezesc cu un sarut, cu tine, sa-ti spun ca te iubesc, sa ma atingi pe mine, sa nu conteze vreun prieten ci numai tu si eu. TE IUBESC!!!
16. As vrea sa colorez padurea, Sa pot s-o fac in mii de feluri, Sa pot sa intalnesc iubirea, Ce se coboara dinspre ceruri
17. As vrea sa cred, sa pot visa, sa te aduc de partea mea. As vrea ca timpul sa-l opresc sa-ti spun de fapt cat te iubesc.
18. As vrea sa dorm pe parfumul trupului tau, sa ma topesc cand atingerea ta ma arde, iar sarutul meu sa soarba dulceata buzelor tale TE IUBESC !!!
19. As vrea sa fiu o stea o stea cazatoare, sa cad in inima ta si sa nu mai pot pleca. Te iubesc, printesa mea
20. As vrea sa fiu zapada, sa ma topesc pe trupul tau, sa ma evapor si sa ajung in ceruri sa le spun ingerilor k si si pe pamant exista raiul!

Asadar: intrati pe mess, la agatat si, pentru ca nu aveti decat cinci clase si scrieti "tu vei fii a mea" si "nu vrei sa fi a mea?", pentru ca nu sunteti in stare sa injghebati decat chestii simple de genul "te vreau, unde stai?" si pentru ca stiti ca de cele mai multe ori astea nu au niciun efect, luati lista facuta de altii, alegeti un status la intamplare si gata, victimele cad pe spate una dupa alta. Sa vedem ce mai urmeaza!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!