marți, 18 octombrie 2011

Uzurpatorii

Pe 25 octombrie, zic unii ca vine aici, la Timisoara, trupa Ten Years After. Prin anii 70 as fi facut moarte de om ca sa vad pe viu trupa asta. Acum mi se rupe, din doua motive. Intai ca eu am imbatranit cu vreo 30 de ani si doi ca nu am niciun chef sa vad niste mosi cantand pe scena piesele care mi-au incantat mie adolescenta. Daca ar veni Ten Years After de atunci, cu Alvin Lee de atunci, aia da, as fi pe metereze si as face ca toti dracii. Daca, in plus, as fi si eu Raul Baz de atunci, lucrurile ar lua o turnura de-a dreptul senzationala.

Din pacate, pe scena la Timisoara va fi doar o trupa uzurpatoare de nume. Mosii care vor canta acolo nu vor forma trupa Ten Years After, scurt. Ten Years After au existat in anii 60 si in anii 70. Hai, putin si prin 80. Dupa care gata. Acum vin niste mosi care isi zic Ten Years After dar nu sunt. Nici eu nu sunt Raul Baz in combinatia asta. Raul Baz la Ten Years After ar trebui sa aiba 17 ani. Daca m-as duce la concert, as fi si eu un uzurpator.
Un singur lucru mai e de spus: trupa asta vine la Timisoara cam cand implinesc eu zece ani de stat aici - lucru care nu are, de altfel, nicio relevanta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!