marți, 3 ianuarie 2012

Animalul Insistent

Pe la 7:30 - 8, in fiecare dimineata, Animalul Insistent - ma refer la Richi, vine si racaie la usa ca sa il scot la plimbare. Pentru el nu conteaza ca m-am culcat la 10 seara sau la 3 dimineata. El atata stie: e ora de mers afara si eu trebuie sa ma scol. Lucrul asta devine extrem de enervant, somnul piere, asa ca ma scol si incep sa ma pregatesc de plecare. Dar aici apare un alt moment enervant, as zice fioros de enervant: imperecherea ciorapilor. Niciodata nu am reusit sa gasesc o solutie acceptabila la problema asta. Ciorapii mei stau claie peste gramada intr-un sertar adanc cat Fosa Marianelor. Daca ar fi toti de-un fel, ar fi OK: as lua doi la intamplare si s-ar potrivi. Dar ei sunt de multe feluri si pana gasesc eu doi de acelasi tip, trece o multime de vreme, in care Animalul Insistent devine tot mai nelinistit si ma preseaza psihic dincolo de orice limite acceptabile. Azi dimineata ma gandeam sa deschid un mic atelier unde sa cos pe ciorapi tot felul de lucruri, la cererea clientilor. Adica vine omul cu ciorapii imperecheati si eu cos pe ei chestii cum ar fi "Ionescu1" sau "Ciorapul gaurit1" sau, pur si simplu, "1"


2 comentarii:

  1. Aici solutia pe care am gasit-o eu ma serveste bine. Nu cumpar decat cate 5 perechi de ciorapi odata. Totdeauna negri, dar uneori au si alte semne distinctive pe ei. Intotdeauna din cele 5 perechi reusesc sa gasesc 2 bucati similare pe care sa le extrag bucuros din sertar. Marturisesc ocazional am surpriza sa-i gasesc pe toti frumos imperecheati de catre scumpa mea sotie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eeeei, daca i-as gasi si eu impachetati, aia chiar ca ar fi solutia optima :)

    RăspundețiȘtergere

După mine!