marți, 10 ianuarie 2012

Cutitul in spate

Lucescu, dupa ce ca a intors dezastruos peste linia continua, dupa ce ca a mai fost implicat in diverse incidente, dupa ce ca unii dintre cunoscutii lui spun ca nu stie sa conduca, ei bine, ce s-a gandit - daca tramvaiul l-a spulberat pe el, ia sa-l spulbere si el pe vatman, dupa legea tiganeasca "mi-ai bagat una in barbie, eu iti bag cutitul in spate". Prin urmare, a dat urmatoarea declaratie: "Tramvaiul putea evita coliziunea! L-am zărit de la zeci de metri distanţă şi mi-am imaginat că va frâna. Să mă ierte Dumnezeu, dar parcă a vrut să dea peste mine!"
Adica eu ar trebui sa cred acum ca vatmanul ala ar fi putut sa-l evite pe Lucescu, dar nu a vrut. Poate ca a si accelerat, nu-i asa, Lucescule? Daca te gandesti bine, poate chiar iti amintesti cum, in timp ce accelera, vatmanul s-a si aplecat catre inainte, asa, ca si cum ar fi vrut ca prin incordarea muschilor sa imprime inca si mai multa viteza tramvaiului. Acel vatman este un monstru, un killer nemilos, de la Ramaru incoace nu s-a mai pomenit un criminal de o asemenea cruzime, tagma vatmanilor ar trebui verificata la sange, conditiile de obtinere a permisului de conducere a tramvaiului trebuie sa fie rapid revizuite, trebuie umblat si la managementul RATB, trebuie vazut cu ce se ocupa sotia vatmanului si asa mai departe. Atacul acestui scelerat la viata marelui Lucescu nu poate fi trecut cu vederea atat de usor.
Incep sa cred ca pana la urma vatmanul ala o s-o incurce.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!