luni, 16 ianuarie 2012

Dosarul

Nu ca mi-ar fi folosit la ceva, dar, tinand cont de felul in care m-am comportat in vremea lui Ceausescu, batandu-mi joc de el si de nevasta-sa, bagandu-mi picioarele in tot ce insemna comportamentul de utecist, comunist si om de tip nou, m-am gandit sa solicit CNSAS-ului informatii privind un eventual dosar pe care mi l-ar fi putut intocmi securitatea. A durat ceva, dar pana la urma, in 2008, am primit urmatorul raspuns:

 
De atunci, n-am mai primit nimic insa, avand pe cineva care are un amic care cunoaste un domn al carui var este casatorit cu sora cuiva cu niste relatii la CNSAS, am obtinut pe cale verbala informatia ca in arhive nu exista numele Baz. Carevasazica, nici tata nu a fost urmarit, cu toate ca stiam ca a avut niste probleme in facultate din cauza ca simpatiza cu taranistii. 
Ideea e ca acum, vazand ce se intampla in Romania, incep sa ma gandesc ca acest document nu reprezinta o bila alba pentru mine. Probabil ca daca as vrea sa ma bag din nou prin vreun partid, ori sa incerc sa obtin vreun job prin administratie, hartia asta m-ar trage la fund, ca o piatra de moara...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!