duminică, 8 ianuarie 2012

Fara raspuns

O noua intrebare fara raspuns ma bantuie. Am urcat posturi pe tema dorintei de a fi din nou copil, a nedreptatii care ti se face cand esti scos din copilarie etc. Apoi, cand m-am trezit, am urcat un post in care spuneam ca omul nu trebuie sa regrete copilaria ci sa priveasca inainte. Asadar, posturi contradictorii. Cum ar zice un logician: "ai urcat postul P si apoi ai urcat postul NonP". Ca si cum azi as zice "exista broaste" si maine as scrie "nu exista broaste".
Intrebarea fara raspuns de care vorbeam este urmatoarea: care sunt eu cel adevarat, cel care zice P sau cel care zice NonP? Mai departe, cand sunt eu cel adevarat, cand cred  in Dumnezeu sau cand ma indoiesc? Cand iubesc lumea sau cand o urasc? Sau poate nu exista un Raul adevarat ci doar o pendulare intre contrarii?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!