joi, 5 ianuarie 2012

Maneci scurte

Vi s-a intamplat vreodata sa stati seara la o terasa, imbracati lejer, cand afara erau 12 grade? Sunt sigur ca da. Mie mi s-a intamplat si imi amintesc clar ca nu eram doar eu acolo. Dupa o vreme, poate ni se facea putin racoare si atunci puneam ceva pe noi.
Ei bine, ieri la Timisoara, pe la ora 15, erau fix 12 grade. Muream de cald cu haina de iarna pe mine. Asa ca am lasat-o in masina si am plecat pe jos sa cumpar paine, in camasa cu maneca scurta. Ma simteam foarte bine, stiam ca am cel putin jumatate de ora la dispozitie pana sa mi se faca racoare, asa ca m-am tot dus, am intrat prin piata, am fost sa iau paine, am ajuns pe la chioscurile de ziare ca sa caut Comorile Pamantului pentru Maria, am mai cascat gura si apoi m-am intors catre masina. Fapt e ca la un moment dat am remarcat ca eram singurul om imbracat doar in camasa cu maneca scurta (si pantaloni, evident). Toata lumea cu paltoane, pulovere, caciuli, fulare... Pe tarabagii i-am inteles: stateau acolo nemiscati de dimineata. Dar trecatorii? Apoi am observat ca multi se uita la mine ca la o ciudatenie. Nu stiu ce si-or fi zis, dar e clar ca nu ma socoteau in firea mea. 
Si totusi, afara erau 12 grade, vreme de stat la terasa cu o bere in fata. Asa ca mi-am zis: "eu sunt OK, toti ceilalti au probleme" si mi-am vazut de drum.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!