vineri, 13 ianuarie 2012

Monstrul

Imi apare pe flux urmatoarea stire: "Monstrul din tramvaiul 41 este functionar al unei banci". Mama, ce palpitant! Un monstru circula cu tramvaiul 41! Pe mine m-au atras intotdeauna monstrii, oarecum asa cum o atragea Hannibal Lecter pe Clarice in "Tacerea mieilor". De la Ramaru incoace, nu prea am mai auzit de monstri, asa incat acum, cand am citit tiltul acela, pot spune ca am simtit aproape o multumire, combinata cu compasiunea pentru victimele monstrului din tramvai. Mi-am lasat putin imaginatia sa zboare. Mi-am inchipuit cum umbla monstrul prin tramvaie scotand niste maraieli groase si infundate, cum prinde cate un calator singuratic si cum il eviscereaza ca pe un hering, cum duce acasa parti din trupul victimei si le pune la conservat in borcane cu spirt. "Ah, imi spuneam cu satisfactie, am ajuns si noi la nivelul de monstruozitate american, dupa mai bine de 60 de ani de asteptare". Apoi m-am apucat sa citesc articolul. Ce credeti ca facea monstrul din tramvai? Intepa femei cu un ac! Da, un ac cu gamalie, cel mai odios instrument din arsenalul monstrilor!
Acum, desigur ca o sa ma intrebe  unii si altii: "Ti-ar placea sa te intepe unul in tramvai cu un ac cu gamalie? Sau sa o intepe pe fiica-ta?" Eu le raspund de pe-acum: nu, nu mi-ar placea deloc si daca l-as prinde ca face chestia asta l-as pune la pamant si l-as intepa eu pe el pana ar arata ca un model facut cu traforajul. Altii o sa vorbeasca de panica ingrozitoare a femeilor intepate, care s-au gandit imediat ca au fost infectate cu HIV etc. Si totusi..."Monstrul din tramvaiul 41"...parca mi se pare exagerat. Vorba nu stiu cui de prin politica romaneasca: daca asta e un monstru, atunci doctorul Mengele ce mai e?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!