joi, 5 ianuarie 2012

Taxi

Ultima aventura: mi s-a furat placa din spate, cea cu numarul de inmatriculare. Ce pot face cu ea? Daca le luau pe amandoua, presupun ca le puneau pe alta masina, se duceau cu ea la furat, apoi trebuia sa dau eu cu subsemnatul. Dar au furat un singur numar. Asa ca ma gandesc ca poate merg cu o masina avand numere diferite in fata si in spate, numai asa, ca sa deruteze politia la ancheta. In fine, nu-mi mai bat capul.

Am sunat la politie, mi-au zis ca daca vreau sa declar furtul e treaba mea. Asa ca pana la urma am zis ca am pierdut-o. Am fost ieri cu actele, am platit 20 de lei si azi am numar nou. M-am dus pana acolo pe jos, pentru ca de azi am inceput sa fac oarece miscare - dupa cinci zile cu Gogol, lucrul asta se impune. La intoarcere, am luat un taxi. Pe drum, discutii cu soferul. Asa am eu intotdeauna bafta sa nimeresc soferi vorbareti. M-a intrebat ce e cu numarul, i-am povestit, apoi am ajuns in zona de lamentatie: "in ziua de azi se intampla cutare si cutare". Intotdeauna, in discutiile cu soferii de taxi, se ajunge aici. De data asta, tema lamentatiei a fost urmatoarea: "in ziua de azi nu mai poti sa te simti in siguranta". Asa ca am avut un dialog pe care il reproduc mai mult sau mai putin exact. Primul vorbeste soferul:
- Da, ce sa mai zicem, astia sunt in stare de orice, te doare capul la ce ii duce mintea
- Asa e domne, nu mai poti sa fii sigur de nimic
- Nici nu stiu unde poti sa stai ca sa nu te prade astia
- Da, chiar ca nu mai stii unde sa stai, poate la tara
- Nici acolo, n-ati vazut ca intra peste batrani in case, ii jefuiesc, ii omoara...
- Adevarat. Poate in alta tara, mai civilizata...
- In jungla!
- Ha, ha, acolo, intre animalele alea periculoase?
- Acolo, domnule, ca acolo nu trebuie sa ai decat o singura grija: sa nu fii mancat. Animalele alea nu vor nimic altceva de la tine. Oamenii la noi insa... e he he...
N-am mai apucat sa ii raspund, pentru ca am ajuns acasa si a trebuit sa ma scotocesc de niste maruntis.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!