joi, 16 februarie 2012

Zodiacul

Am scris ceva nu demult despre zeul egiptean Anubis, cel care a urcat prin mine pentru o scurta inspectie a lumii noastre http://totusipovestile.blogspot.com/2012/02/anubis.html Ei bine, nu putin m-am mirat ca la scurta vreme sa o aud pe Maria zicand ceva cu Anubis. Am intrebat-o de unde i-a venit si mi-a explicat ca e vorba de un serial de televiziune. Bun, am zis, iata o noua coincidenta - una mica. 

Aseara, cum stateam pe-aici si scriam ceva, ma pomenesc cu Maria ca vine si ma roaga sa caut horoscopul egiptean. Nu stiam ca exista si asa ceva. Am dat un search si mi-a aparut. Conform lui, Maria e nascuta sub semnul lui Thoth. Ia uite ce frumos:

Thoth (29 august – 27 septembrie)
Thoth este zeul intelepciunii si al invataturii. Nativii nascuti sub acest semn au talent critic, se pricep sa rezolve probleme si sunt foarte buni organizatori. Principala lor calitate o reprezinta acuratetea gandirii. Sunt persoane originale, inventive, potrivite pentru meseria de profesor sau de scriitor. Insa pot fi uneori nerabdatoare si repezite. 

M-am uitat si la mine, daca tot eram pe-acolo si, bineinteles, am aflat ca patronul meu egiptean e...Anubis:

Anubis (25 iulie – 28 august)
Anubis este Paznicul lumii de dincolo. Nativii din acest semn sunt persoane puternice, cu o mare capacitate de autocontrol si cu incredere in fortele proprii. Sunt genul de persoane carora le plac lucrurile clare si situatiile stabile. In ceea ce priveste concurenta, nativii zodiei sunt rivali de temut deoarece isi cunosc foarte bine calitatile si stiu cum sa le exploateze pentru a atinge succesul. Prietenii ii apreciaza pentru generozitatea si afectiunea lor.

Insa lucrurile nu s-au oprit aici. Azi dimineata, inainte sa plecam la scoala, Maria a pus mana la intamplare pe o carte, a deschis-o si a citit cu voce tare: Anubis. Sigur ca eu, din camera cealalta, am strigat: "Anubis? De unde l-ai scos iarasi?" La care Maria mi-a aratat cartea si n-am mai zis nimic. E o carte pe care acum doua zile am cumparat-o pe strada, de la o taraba cu vechituri. Uite:

 


 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!