vineri, 23 martie 2012

12 Apostel

In duminica in care am parasit Bad Nenndorf si ne-am mutat in Hannover, am mancat pizza la o carciuma recomandata de receptionera. Receptionera era grasana si ne-a spus ceva ce o interesea pe ea in mod evident: pizza de acolo e uriasa. Ne era foame si oricum nu mai aveam chef sa cautam, asa ca ne-am infipt la locul indicat, care s-a dovedit a fi restaurantul "12 Apostel" - aproape lipit de hotelul Sheraton. 



Cand am intrat, m-am gandit intai ca e vorba de 12 apostile si chiar ma miram ca un restaurant poate avea asemenea nume. Dar apoi m-am lamurit: e vorba de cei 12 apostoli ai lui Cristos, deveniti patroni de pizzerie. Ei, astea sunt vremurile. Ne-am asezat si am studiat meniul. Ce sa spun, au acolo pizza de 12 feluri si fiecare are numele cate unui apostol. Iata:

De observat ca Pizza JUDAS este cea care la alte pizzerii se cheama Diavolo. Nu stiu de ce, poate ca cei care conduc restaurantul s-au gandit ca Iuda e ala care l-a tradat pe Cristos, unealta diavolului. Numai ca nu e asa: apostolul Iuda e cu totul alta persoana, el a propovaduit Evangheliile si a murit ca martir. Dar asta nu e chiar atat de important cand vine vorba de o carciuma.
Am comandat pizza si iata ce-am primit:
Pizza Mariei

Pizza mea - Judas
Deasupra, pe tavan, la mare inaltime, erau oglinzi, Nu am scapat prilejul sa facem cateva poze in care se vede inclusiv Richi. Poftim:

La nemti, vad ca in foarte multe locuri poti intra cu caini. Norocul lui Richi. 
Am mai stat ce-am mai stat si ne-am tot dus. La intrare, am mai facut o poza, pentru ca mi-am amintit de prietena mea Marcelina. Uite:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!