vineri, 30 martie 2012

Poante si glumite

Am primit un mail cu poante si glumite. Surprinzator, nu sunt din alea care iti explica de ce e casatoria ca un cascaval sau de ce au sefii secretare. Sunt unele mai destepte decat media. Asa ca le pun si eu pe blog. Poftim:
Toate generalizarile sunt false... inclusiv aceasta. 
Poarta-te frumos cu copiii tai. Ei îti vor alege azilul. 
Împrumuta bani de la un pesimist. Nu se asteapta sa îi dai înapoi. 
Moartea este ereditara. 

Nu fi de neînlocuit ! Daca nu poti fi înlocuit, atunci nu o sa fii niciodata promovat. 
Experienta este ceva ce obtii abia atunci când nu mai ai nevoie de ea. 
Putine femei îsi dezvaluie vârsta reala. Putini barbati se comporta adecvat vârstei reale. 
Prietenii vin si pleaca. Dusmanii se acumuleaza. 
Da-i unui om peste si va mânca o zi. Învata-l sa pescuiasca si va sta toata ziua în barca cu sticla de bere în mâna. 
Cel ce râde la urma, este mai încet la minte.
Nu sunt vegetarian pentru ca iubesc animalele. Sunt vegetarian pentru ca urasc plantele. 
Înainte eram mereu indecis. Acum nu mai sunt asa sigur. 
Daca ai impresia ca nu îi pasa nimanui daca mai traiesti, încearca sa nu platesti câteva rate la banca.
Multitasking înseamna sa faci mai multe lucruri prost în acelasi timp
Puritanism: teama ca cineva, undeva, s-ar putea sa fie fericit. 
Unii beau din fântâna cunoasterii. Altii fac gargara.
Cel mai scurt drum dintre doua puncte este mereu în constructie. 
Exista trei tipuri de oameni: cei care pot sa numere si cei care nu pot. 
Daca furi idei de la o persoana, se numeste plagiat. Daca furi idei de la mai multe persoane se numeste cercetare. 
M-am rugat la Dumnezeu sa îmi dea o bicicleta, dar am aflat ca Dumnezeu nu îti pune în traista. Asa ca am furat o bicicleta si m-am rugat pentru iertare. 
Femeile nu vor fi niciodata egale barbatilor, pâna când nu vor putea sa se simta sexy în ciuda cheliei si burtii de bere.
Niciodata sa nu iei un laxativ si un somnifer în aceeasi seara. 
Traim într-o societate în care pizza ajunge mai repede decât politia. Încercati!
Intentionez sa traiesc vesnic. Pâna acum sunt în grafic.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!