joi, 22 martie 2012

Vinul si tuica

Cand eram mic, tata obisnuia sa-mi spuna diverse snoave, printre care una mi se parea culmea culmilor. E vorba acolo de un cetatean care intra intr-o carciuma, il cheama pe ospatar si ii zice:
- Ospatar, adu-mi o sticla de tuica.
Primeste sticla, se uita la ea, apoi il cheama iar pe ospatar si-i zice:
- Stii ce? M-am razgandit. Ia tuica si adu-mi in loc o sticla de vin.
Bea el vinul, apoi se ridica sa plece. Ospatarul vine dupa el:
- Pai ce faci, pleci fara sa platesti?
- Ce sa platesc?
- Vinul pe care l-ai baut.
- Pai nu ti-am dat tuica pe el?
- Dar tuica ai platit-o?
- Da' ce, am baut-o?
Si uite-asa. Eu, copil fiind, ma amuzam teribil de chestia asta. Mai tarziu, imi amintesc ca le-am zis-o si eu unor amici, ceea ce a generat discutii infinite pe teme juridice, morale, logice etc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!