marți, 3 aprilie 2012

Blestemul lui Opris

PDL si PNTCD au semnat un protocol de colaborare in alegeri. Sincer sa fiu, imi este greu sa identific despre care PNTCD e vorba. Am sapat si am aflat: ala al lui Pavelescu. Alt PNTCD, al lui Ciorbea, are protocol cu USL. Tare de tot. Dar ceea ce e foarte hazliu e ca la Bucuresti, taranistii lui Pavelescu, reprezentati de Alex Stefanescu, au semnat cu uselistii reprezentati de Elena Udrea. Asadar, Stefanescu si Udrea au batut palma. Daca nu stiti cine e Alex Stefanescu, va spun eu: este un critic literar valoros, care a scos o istorie a literarurii romane foarte bine primita de public. Elena Udrea stie toata lumea cine e. Iata-i impreuna:

Alex Stefanescu e un domn pe care l-am cunoscut. Nu inseamna ca daca azi l-ar intreba careva "Cine e Raul Baz?" ar sti ce sa raspunda. Asta chiar nu are importanta. Eu l-am cunoscut ca pe un tip serios, cu simtul umorului, cu principii sanatoase. Ce o fi cautand el la taranisti, in aceste conditii, mi-e greu sa inteleg. Probabil ca numai din interiorul acestui partid poate un om sa faca afirmatii precum cea a lui Stefanescu: "Ma bucur ca am avut ocazia sa fiu fotografiat alaturi de Elena Udrea, lucru pentru care ma vor invidia milioane de barbati". Daca iau in calcul faptul ca seful lui Stefanescu, numitul Pavelescu, a injurat gros si purulent la Basescu si apropiatii lui, ani de zile, in direct si la ore de varf, ma ia groaza: ce o fi cu partidul asta, in care am fost atat de mandru sa ma inscriu in anii 90, de nu poate sa ademeneasca niste politicieni adevarati? Trebuie ca e un blestem la mijloc! Blestemul lui Remus Opris, ma gandesc eu, pentru ca odata cu el a inceput faramitarea prin manevre a batranului PNTCD.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!