marți, 10 aprilie 2012

Moatzele

Ieri, am facut o mica excursie prin satele din jur, in cursul careia cele doua "moatze" (asa le zice Dana) au trecut prin mici intamplari cu animale. Am facut poze cu telefonul, dar nu am cum sa le descarc, pentru ca am uitat cutia cu cabluri la Mitza. Maine seara, la Timisoara, o sa le urc.
Pe la 8, Dana si moatzele au facut pizza. Trebuie sa recunosc ca asa pizza eu nu am mai mancat. In primul rand, aluatul a fost fraged cu adevarat, iar in al doilea, compozitia a fost de vis. Au pus tot ce le-a cazut in mana, inclusiv salam de cerb si mistret, masline si schweitzer. Un deliciu absolut.

La ora asta, beau cafeaua. Moatzele inca dorm. Nu stiu exact din ce pricina si-au incropit un pat pe jos, adica au tras pernele si paturile si s-au culcat undeva langa o biblioteca. Le-am auzit zicand ceva despre tabara, deci asta trebuie sa fie explicatia. Pe la 1 si jumatate, azi noapte, le-am stins lumina.
Ieri, inainte de pizza, ne-am uitat la film - moatzele, Gogol si cu mine. Ce film? Mary Poppins. Da, ala vechi, cu Julie Andrews. Recunosc ca am plans si ca la un moment dat am vrut sa ma arunc pe jos si sa intru in covorul lui Gogol, exact cum intrau copiii in desenele pe asfalt ale lui Bert. Acum imi pare rau ca n-am facut-o - eram atat de convins ca ar functiona, incat ar fi functionat cu adevarat. Dar asta a fost - am pierdut momentul si cine stie daca ma mai intalnesc vreodata cu el.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!