luni, 2 aprilie 2012

Ziua focului

Ziceam aseara ca dupa incendiul de miriste pe care l-am fotografiat la Biled, au urmat intamplari interesante, chestii din alea care se intampla odata in viata. Iata cum au decurs lucrurile. Am ajuns acasa, am dat cep unui Jack Daniel's, apoi m-am apucat sa caut versurile excelentei piese intitulate "De la sate". O piesa pe care o ascult din cand in cand, pentru versuri - care mi se par geniale. De ce oare mi se par geniale? Cred ca din cauza ca zugravesc perfect satul romanesc actual. O sa le urc si pe ele in urmatorul meu post. 

In timp ce aranjam versurile, ma trezesc cu Lili, Maria, Ali  si Christine, care se intorceau de la Mall (de unde altundeva!). Intra ele in casa si numai ce le-aud: "Ati vazut? Arde! Astazi e ziua focului!". "Ce arde?" am intrebat eu. "Uita-te pe geam". Si cand m-am intors, am ramas incremenit. Peste Bega, in curtea fostei fabrici ILSA, ardea o casa, cu flacari inalte, spectaculoase. Am iesit imediat si am facut cateva poze. Apoi am rugat-o pe Lili sa ma duca pana acolo, intrucat eu, cum am zis, bausem niscai Jack Daniel's. M-a dus.. Cand am ajuns, era plin deja de tipi care filmau si fotografiau pentru ziare si televiziuni. "Iata-ma reporter de incendii" mi-am zis. Apoi am realizat un lucru: casa care ardea era exact cea pe care, cu zece ani in urma, am incercat sa o iau cu chirie, pentru MEFIN Sinaia si sa deschid acolo o reprezentanta. Nu ne-am inteles nici la pret si nici la termen. Directoarea de atunci imi spunea ca nu poate garanta un contract mai lung de doi ani, ori eu aveam nevoie de unul pe minim cinci. In fine, treaba nu s-a mai facut. Si azi, iata, am privit cum flacarile inghit cladirea. Reprezentanta MEFIN la Timisoara s-a inchis pentru totdeauna.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!