sâmbătă, 26 mai 2012

Fiecare cu ce-l doare

Azi, toata ziua am bantuit prin Amsterdam. Printre altele, am vizitat muzeul Madame Tussauds. Slab de tot, frustrant chiar. Am dat acolo de indivizi de genul Justin Biber - despre care ii spuneam recent Mariei ca pentru mine nu inseamna mai mult decat un rahat depus de o musca in nisipul desertului Sahara, in schimb nu l-am gasit pe Segovia, ori pe Marquez, ca sa nu mai vorbesc de Bach ori de Dostoievski. Iata doua imagini, alese pe principiul "fiecare cu ce-l doare":




4 comentarii:

  1. hihihi
    sa radem cu stan si bran

    RăspundețiȘtergere
  2. am, asa, o banuiala... ca Dalai Lama nu-l inghite pe Ghandi;
    bine ca te-ai pus tu intre ei , c-altfel s-ar lua la bataie....
    hihihi ... iertata-fie-mi saracia duhului ...

    RăspundețiȘtergere
  3. in schimb, poza Mariei cu ... cine-o-fi blonda ... e aproape perfecta; umbra lor din partea stanga, face milioane; pacat ca tipa cu sortz strica balantza, iertata-fie-mi ignorantza...

    RăspundețiȘtergere
  4. Blonda aia e Madonna. Care tipa cu sortz?

    RăspundețiȘtergere

După mine!