sâmbătă, 7 iulie 2012

Schützenfest

Maine se incheie aici, la Hanover, o chestie numita Schützenfest. Duminica trecuta a avut loc un mars urias, o defilare, nu am idee cum se numeste, ceva cam ca la Carnavalul de la Rio. Dupa aia, s-a deschis marele balci sau cum s-o fi numind ceea ce vedeti in poza:
Bineinteles ca a trebuit sa ma duc acolo cu cele doua fete - Maria si Michelle. Si nu doar odata. Plus ca si Liliana s-a dus. Si nu odata. Chiar acum pleaca intr-acolo din nou. In fine.

Ce m-a mirat, a fost faptul ca parcul de distractii geme de romani. Nu, nu vizitatori, ci proprietari de masinarii - carusele, roller coasters etc. Chiar nu am idee care sa fie explicatia.
Dar nu-mi mai bat capul cu astfel de lucruri. Pun poze.





Printre atractii e si un roller coaster absolut infricosator, cu care nu m-as duce nici sa fiu platiti cu greutatea mea in aur (si am greutate, nu gluma). Te pravaleste de la vreo 60 de metri, te suceste si te da peste cap, ce mai, o nebunie. Uite-l:

Maria si Michelle nici nu au vrut sa auda cand le-am propus sa faca o tura. Va puteti inchipui ce inseamna asta... 
Dar frumusetea acum vine. Cum stateam si ma holbam la infernala masinarie, mi-au cazut privirile asupra unui batran ascutit, cocarjat, stramb, care pasea cu multa greutate si care se ducea, zor nevoie, sa faca o tura. Nu stiu ce-o fi fost de capul lui, poate era un fost pilot care a scapat dintr-un accident, poate un parasutist, habar n-am. Tot ce stiu e ca s-a urcat in roller coaster si s-a dus sa faca loopinguri, prabusiri si alte ameteli. Mare e gradina Domnului - mi-am zis. Uite-l, indreptandu-se catre punctul de plecare:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!