joi, 2 august 2012

Renuntarea

Astazi, 2 august 2012, am asteptat sa vad decizia Curtii Constitutionale in ceea ce priveste referendumul pentru demiterea presedintelui. Lucrurile mi se pareau limpezi: a fost un vot, trebuia un procent de prezenta mai mare de 50%, insa a fost obtinut un procent de circa 46%. Conform legii si conform matematicii (46<50), referendumul ar fi trebuit sa fie invalidat. Toata discutia CCR ar fi trebuit sa dureze maximum o ora. Numai ca, iata, CCR a amanat decizia pana pe 12 septembrie. Asta inseamna ca de acum si pana in 12 septembrie, cei interesati de politica vor sta cu ochii tinta in ecrane, ascultand disputele dintre politicieni. Se vor reface listele electorale, va fi un balci inca si mai mare, pentru ca vor iesi la lumina fel de fel de absurditati cu morti care au votat multiplu etc. Aproape cinci saptamani de balci generalizat. Eu, unul, m-am saturat. Decisesem mai demult (am scris si aici) ca imediat dupa ce se termina povestea cu referendumul, renunt sa ma mai ocup in vreun fel de politica. Termenul, in opinia mea, a expirat azi, odata cu incheierea sedintei Curtii Constitutionale, care ar fi trebuit, tot in opinia mea, sa constate ca 46 este mai mic decat 50. Se observa ca totusi Curtea, pentru a verifica daca 46 este mai mic decat 50, are nevoie de inca o luna si o saptamana. Pentru mine este prea mult. Gata, m-am lasat de politica.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!