miercuri, 26 septembrie 2012

Festivalul toamnei

La sfarsitul saptamanii trecute, de vineri pana duminica, hanovrezii au organizat un asa numit "Festival al toamnei" la Herrenhauser Garten. Ne-am dus si noi la spartul targului, adica duminica pe la 4, in conditiile in care toata actiunea se termina la 6. Oricum nu ma asteptam la mare lucru, ma gandeam ca n-ai ce vedea in afara de legume, vinuri si dovleci. Dar surprizele s-au tinut lant. Inca inainte de intrare, am fost intampinati de cativa membri ai Filarmonicii din Hanovra, care ne-au incantat auzul cu piese celebre, cum ar fi Zaraza si Valurile Dunarii. Uite:
Putin mai incolo, am avut prilejul de a asista la harjoneala unor namile de caini, din calea carora a trebuit sa ne retragem, pentru ca putin a lipsit s-o darame pe Maria.
Nici n-am intrat bine ca am dat peste un munte de lazi goale, puse acolo strategic, ca sa vada toata lumea cat de mult au vandut respectivii producatori.
Dupa aia, au inceput tarabele. Nu mai comentez nimic, pun doar poze. Iata:









Au mai fost si alte lucruri interesante. Am cumparat cateva chestii, printre care bulbi de lalele, zambile si narcise. Apoi am plecat.  Domnii de la Filarmonica erau la datorie:

Am trecut de ei si ne-am tot dus. Uite-le pe Lili si Maria balanganind plasele cu cumparaturi de-a lungul apei:
Cand sa iesim, ce sa vezi, pe malul apei niste gutui imensi, incarcati, vorba ceea, de roade. Lili s-a bagat prin smarcuri si s-a apucat sa culeaga gutui, pe care ni le arunca, eu si Maria incercand sa le prindem. Bineinteles ca prima gutuie aruncata a lovit-o pe Maria in fluierul piciorului, asa ca am avut parte si de plansete. Ia priviti:
Lili sub gutui


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!