marți, 19 februarie 2013

Scrisori catre Dumnezeu(1)

Exista in Timisoara o doamna pe nume Florina Jinga, autoare de carti pentru copii. In anul 2002, acestei doamne i-a venit ideea sa le ceara copiilor din scoala Avram Iancu sa compuna o scrisoare catre Dumnezeu. Copiii n-au stat mult pe ganduri si, la ora de religie, au intocmit aceasta scrisoare. Florina Jinga le-a pastrat, le-a triat, apoi a scos un volumas cu 100 astfel de scrisori, care mai de care mai induiosatoare. Uite cateva dintre ele:
Dumnezeule ceresc...

            Dumnezeule ceresc vreau să te întreb o întrebare, dacă pot eu oare să ajung acolo sus la Tine? După câte am auzit eu în biserică de la preot, raiul este plin de lucruri bune. Dacă o să fiu bun, poate o să ajung şi eu acolo. Oare o să mă întâlnesc cu toţi din neamul meu, care sunt morţi? Dacă sunt rău şi ajung acolo jos, în iad, acolo cine este aşa-zis şeful? Oricum nu aş dori să ajung acolo unde este chin...
            Mai vreau să Te rog încă ceva, să se oprească acel război dintre americani şi afganistani, pentru că afganii au trimis în toată lumea o boală numită antrax.
 Cu drag, Cristi


Dragă Dumnezeu,

            Aş vrea să te întreb dacă Tu, de sus, din cerul îndepărtat, ne vezi, ne ajuţi la nevoie, dacă eşti bun şi milostiv cu pământenii? În Biserică, când ne rugăm, eşti cu noi? Dacă atunci când ai fost mic, ai fost bun cu prietenii? După copilărie, ai făcut multe minuni şi ai iertat pe cei răi?
            Aş vrea să te întreb când mai vii pe pământ? Cei răi ajung în iad şi cei buni în rai?

                                                                                            Cu multă dragoste, Marius

Dragă Dumnezeul nostru,

            Pe mine mă cheamă George, am 11 ani, am o soră mai mică decât mine, care este în clasa a III-a F şi este foarte drăguţă. Eu mă rog la Tine pentru părinţii mei şi pentru sora mea. Eu, de fiecare dată când trec pe lângă biserică, îmi fac de trei-patru-cinci ori cruce şi mă rog pentru sora mea, pentru părinţii mei.
            Sora mea este cuminţică şi ne place  foarte mult de ea şi mie şi părinţilor mei. Sora mea este ce mai iubită din casă. Câinele o enervează şi se sperie când se apropie de ea şi începe să ţipe. Eu de aceea mă rog mult pentru ea să fie mai curajoasă şi să nu se mai sperie de câinele meu.
            Eu vreau să te mai întreb dacă fiecare om are înger, fie om rău, fie om bun? Şi în final vreau să te mai întreb dacă există oameni care au spiritul rău?

                                                                                                                                                        George

Tatăl nostru...

            Tatăl nostru care eşti în ceruri, îţi mulţumesc că mi-ai dat o familie şi prieteni. Îţi mulţumesc că am o casă şi am un pat unde pot dormi. Îţi mulţumesc că familia mea e sănătoasă şi unită, îţi mulţumesc că sunt primită în viaţa oamenilor.
            Te rog, ai grjă de mine şi păzeşte-mă, oriunde aş fi eu şi famillia mea.

AMIN!
Corina


Dragă Dumnezeu...

            Dragă Dumnezeu, eu spun în fiecare seară o rugăciune, cu multă credinţă şi cred că ajunge la Tine.
            Eu aş vrea să pot vorbi cu Tine şi să te pot vedea.
            Aş dori ca lumea să devină mai bună, să nu mai înjure şi să spună prostii şi să nu mai fie oameni răi. Toţi oamenii să aibă credinţă şi să spună fiecare cel puţin o rugăciune pe zi. Oamenii să nu mai fie nevoiţi să îşi părăsească copiii din cauză că nu au bani şi nu au ce le da de mâncare.

Anonim


Dragă Dumnezeu,

            Pentru început o să-ţi spun păcatele mele şi după aceea ce am pe suflet.
            Fapte rele: Într-o zi am minţit-o pe mama că nu am umblat cu celularul ei, dar eu am umblat, iar celularul s-a blocat. Mă simt rău atunci când îmi aduc aminte că am minţit-o pe mama. Ea a venit la mine şi m-a întrebat dacă am minţit-o şi eu am negat, de frică să nu mă certe sau, mai rău, să mă pedepsească să nu mai ies afară.
            Fapte bune: Într-o zi am cumpărat nişte pateuri cu brânză şi m-am plimbat. Am trecut pe lângă o cerşetoare care a cerut din pateurile mele, eu i-am spus "haide marş", iar după aceea am regretat şi i-am dat pateuri cu brânză.

Alexandra


Dragă Dumnezeule...

            Dragă Dumnezeule, să ştii că-ţi mulţumesc că m-ai ajutat, pentru că fără tine nu cred că m-aş fi descurcat să trec peste greutăţile pe care le-am avut. Îţi mulţumesc din tot sufletul că ai fost alături de mine şi de familia mea în acele momente.
            Te iubesc din tot sufletul şi întotdeauna te voi iubi.

Cu drag, Karina


Scrisoare pentru Dumnezeu

            Doamne, aş vrea să-Ţi mulţumesc pentru cât de mult m-ai ajutat. Şi aş vrea să te rog să mă ajuţi să iau notă mare la testul de matematică. Te-aş mai ruga să mă ajuţi să iau un 10 la limba română.
            Mi-aş dori foarte mult să ajuţi toată lumea săracă şi bogată să trăiască în fericire.
            Aş mai vrea să te rog să-i demonstrezi unei prietene că exişti.
            În primul rând aş vrea să-i ajuţi pe Americani să-l prindă pe cel vinovat de atentatele din 11 septembrie.

Amin, Anonim

 Dragă Dumnezeu,

            Eu aş vrea să am 21 de ani, să fiu mai deştept şi mai cuminte.
            La Crăciun aş vrea o bicicletă.
            În fiecare seară eu mă gândesc la tine, dacă aş putea să fiu cu tine, iar colegii mei să mă lase să mă joc cu ei. Dacă aş putea să stau acolo sus, cu Tine şi să ne jucăm.
            Aş vrea ca mama şi tata să fie mulţumiţi de mine.
            Aş mai vrea ca mătuşa şi bunica să trăiască.

                                                                                                                                                  Cristi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!