miercuri, 25 septembrie 2013

Cafeaua lui Brenciu

In fiecare dimineata, Facebook-ul este invadat de sute si sute de mii de mesaje pe tema cafelei. Modelul general al acestor mesaje este urmatorul: eu beau o cafea, banuiesc ca beti si voi, deci o bem impreuna. In cele mai multe cazuri, textul este insotit de o poza in care se vede o cescuta din care ies aburii inmiresmati, asezata pe o masuta pictata. 
Sincer sa fiu, nu pricep cum nu se mai satura lumea sa citeasca astfel de mesaje, ba sa mai si dea like ori sa lase un comment. Cred ca am urcat si eu, la un moment dat, o cescuta sau doua, dupa care gata, am trecut la lucruri mai serioase. Altii, insa, nu se lasa. Cum se trezesc, isi fac o cafea, deschid compul si da-i: "Cafeluta de dimineata. Mmmmm, ce buna e!" Si imediat incep sa apara like-urile.
Ieri, din intamplare, am dat peste un mesaj de felul asta, scris de un personaj public - Horia Brenciu. Omul bea si el cafea de dimineata, evident si, precum cei despre care vorbeam mai sus, urca si el pe al sau perete aceasta pretioasa informatie. Pana aici nimic deosebit. Numai ca daca te uiti la numarul de like-uri, te ia groaza. Nu zeci, nu sute, mii! In 11 ore, pe peretele lui Brenciu s-au strans 3445 de like-uri si nu mai putin de 366 de comentarii.

N-am rabdare sa caut, dar presupun ca daca un text de doi lei ca asta al lui Brenciu este postat de, sa zicem, Miley Cyrus (fosta Hannah Montana), se strang acolo sute de mii de like-uri si comentarii. Foarte frumos, la urma urmei e vorba de persoane publice, care au fani. Bai frate, dar chiar asa? Eu cred ca fanii ar da like cu miile indiferent ce-ar scrie alde Brenciu pe Facebook. Daca intr-o dimineata i-ar veni ideea sa scrie "ma duc sa ma pis", cu siguranta s-ar gasi cateva mii de doamne si domnisoare gata sa dea like si sa comenteze "te asteptam cu drag", "vreau si eu" sau alte nerozii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!