miercuri, 13 noiembrie 2013

Inceputul sfarsitului

Cum spuneam, ieri dimineata a fost inceputul sfarsitului. Dar s-o iau cu inceputul.
Acum vreo doua luni, am primit un mail de la prietenul Gogol, care-mi scria asa: 
"Cam de 10 zile mi-am schimbat putin modul de viata. La ultimul control medical mi s-a recomandat sa mai slabesc, sa evit pastele fainoase, dulciurile, hartanele, alcoolul si sa iau  niste pastile (pentru tensiune, colesterol, etc.) Asa ca m-am conformat, tin un oarecare regim, mananc mai putin si in fiecare seara alerg sau merg in pas vioi 6-10 km".
Cand am citit asa ceva, mi-am dat seama ca nu mai e mult si toate se vor duce de râpa. Asa ca i-am raspuns prietenului Gogol astfel:
"Vezi, Gogol, de-aia nu trebuie sa-ti faci niciun fel de control...
Oricum, ma pregatesc sa comit si eu aceeasi eroare - probabil in noiembrie o sa merg la analize. Stiu exact ca dusul la analize inseamna inceputul sfarsitului.
Daca zici ca vrei sa o mai duci inca mult si bine, keep suffering, alearga, nu manca, nu bea si nu filosofa."
Gogol a inteles mesajul rapid, asa ca mi-a replicat in felul urmator:
"Nu te duce la control! 
Eu eram sanatos tun pana mi s-au dat rezultatele analizelor..."
Din pacate, ieri m-am dus la analize, asa ca  inceputul sfarsitului nu a mai putut fi amanat. Maine merg sa iau rezultatele si stiu exact ce o sa-mi spuna doctorul.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!