miercuri, 11 decembrie 2013

Dupa brazi

Duminica pe la pranz, sub presiunea Mariei, am plecat dupa brad. Mai bine zis, dupa brazi, pentru ca anul asta e necesar un bradut separat in camera Mariei. Asa ca ne-am dus pe malul lui Maschsee, unde sunt instalete vreo doua tabere de unde poti sa-ti iei pomul de Craciun dorit. Ne-am oprit la prima, am parcat si am intrat in imparatia brazilor
N-am facut nici doi metri si mi-am dat seama ca e vorba de aceeasi ograda care era instalata in locul respectiv si anul trecut. Cu spaima am realizat ca toate sunt pute in aceleasi locuri unde erau cu un an in urma - baraca, joagarul, bancile, stivele etc. Lucru nemtesc, ce mai, probabil ca e un standard, li se cere de la primarie un plan detaliat, asa ca il prezinta mereu pe acelasi si amplaseaza totul la fel, an de an. Uite si prima vedere:
Ne-am invartit printre brazii mic pana Maria s-a hotarat asupra favoritului. A venit imediat un gandac (adica un neamt mic) care a luat bradutul si ni l-a dus la bancul de lucru, acolo unde fratele lui, sau tatal, n-am idee, l-a si ambalat. 
Apoi am plecat in cautarea bradului mare, pentru sufragerie. N-am facut zece metri si Maria a pus ochii pe niste crengi frumusele, pe care ni le-a aratat, dar nu doar pentru a le vedea si noi, ci pentru a le cumpara. 
Asa ca pana sa ajungem la bradul al doilea, am mai luat cateva crengi si compozitii din crengi, care, spre surprinderea mea, chiar aratau bine, in afara de faptul ca miroseau cu adevarat a brad si rasina:
Aranjament1
Aranjament2









Amirosirea1
Amirosirea2









In cele din urma, dupa indelungi cautari, strecurari, furisari si inconjururi, bradul numai bun pentru sufrageria noastra a fost gasit. Iat-o pe Maria cautand, iat-o si pe Lili pozand langa trofeu:
Cautarea
Trofeul









A aparut din nou gandacul, dar vradul asta era prea greu pentru el. S-a luptat putin cu el, apoi s-a dat batut. L-a strigat pe fratele lui, un vlajgan, care a venit, a lual bradul, l-a dus la masa de lucru unde, impreuna cu un al treilea personaj, l-a imbracat. Dupa aia ni l-a dus la masina si a stat cu mine pana am reusit sa-l bag inauntru, mpotiv pentru care Lili i-a strecurat in palma ceva maruntis. Uite filmul:







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!