joi, 20 februarie 2014

Socken

Mai zilele trecute, pregatindu-ma sa merg pana la Mall, i-am spus, printre altele, Mariei ca o sa intru pe la Auchan ca sa cumpar niste sosete. Chestia asta a generat un dialog la care nu ma asteptam. El a decurs cam asa:
- De la Auchan iti iei tu sosete?
- Da, inainte imi luam de la Real, dar daca s-a inchis, ma duc la Auchan. E vreo problema?
- Sigur ca e.
- Care e problema? Nu-i in regula sa-mi iau sosete de la Auchan?
- Sigur ca nu-i in regula
- Dar de unde ar trebui, ma rog, sa-mi iau?
- De la H&M, de la Q&A....
Ei poftim! Mi-am spus. De ce or fi mai buni ciorapii de la H&M? Pentru ca sunt de firma, nu? Dar pe mine nu ma incalzeste cu nimic chestia asta. Eu nu ma duc sa fac clubbing si sa stau picior peste picior ca sa vada fetele ce fel de ciorapi port. Eu imi cumpar ciorapi de cele mai multe ori de la piata, e acolo o tigancusa care striga tot timpul: "Ciorapi! Chiloti avem!" Mi se par cel putin la fel de buni ca aia de la Q&A, unde pui ca sunt de vreo 30 de ori mai ieftini. 
Singura problema e ca prin astfel de chestii scad in ochii fiica-mii. Ce-i de facut? Nimic nu-i de facut. Se rezolva cand ma intorc in Germania - acolo nu am incotro si trebuie sa cumpar de la tot felul de firme care-i plac Mariei, pentru ca nu exista nicio piata si nicio tigancusa care sa strige necontenit "wir haben Socken".


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!