joi, 20 februarie 2014

Socken

Mai zilele trecute, pregătindu-mă să merg până la Mall, i-am spus, printre altele, Mariei că o să intru pe la Auchan ca să cumpăr niște șosete. Chestia asta a generat un dialog la care nu mă așteptam. El a decurs cam asa:
- De la Auchan îți iei tu șosete?
- Da, înainte îmi luam de la Real, dar dacă s-a închis, mă duc la Auchan. E vreo problemă?
- Sigur că e.
- Care e problema? Nu-i în regulă să-mi iau șosete de la Auchan?
- Sigur că nu-i în regulă
- Dar de unde ar trebui, mă rog, să-mi iau?
- De la H&M, de la Q&A.... Ei poftim! mi-am spus. De ce or fi mai buni ciorapii de la H&M? Pentru că sunt de firmă, nu? Dar pe mine nu mă încălzește cu nimic chestia asta. Eu nu mă duc să fac clubbing și să stau picior peste picior ca să vadă fetele ce fel de ciorapi port. Eu îmi cumpăr ciorapi de cele mai multe ori de la piață, e acolo o țigăncușă care strigă tot timpul: „Ciorapi! Chiloți avem!” Mi se par cel puțin la fel de buni ca aia de la Q&A, unde pui că sunt de vreo 30 de ori mai ieftini. Singura problema e că prin astfel de chestii scad în ochii fiică-mii. Ce-i de făcut? Nimic nu-i de făcut. Se rezolvă când mă întorc în Germania - acolo nu am încotro și trebuie să cumpăr de la tot felul de firme care-i plac Mariei, pentru că nu există nicio piață și nicio țigăncușă care să strige necontenit „wir haben Socken”.


Un comentariu:

După mine!