vineri, 17 octombrie 2014

Pensionari in tramvaie

In toate socotelile electorale pe care le vad - ma refer la cele facute de amatori, pe forumuri, pe bloguri, pe pereti, pensionarii sunt luati in calcul ca fiind votanti de stanga, adica sunt numarati la Ponta. Este plauzibila o asemenea incadrare? In opinia mea nu. Pentru ca nu cred in existenta unui prag de varsta dincolo de care obligatoriu toata lumea devine de stanga.
Imi amintesc de vremea in care, la Timisoara, circula teoria ca sinistrul Ciuhandu era ales de pensionari. "Le da gratuitati pe tramvai, le mai pune cateva mese de sah prin parcuri si gata, il voteaza. Ceilalti nu ies la vot de scarba si uite-asa este ales el din nou". Mie mi s-a parut o teorie trasa de par. Ma inchipuiam pe mine, om de dreapta, luptator impotriva comunistilor de orice fel, ajuns la pensie. Ce s-ar fi intamplat, oare? Brusc as fi trecut la stanga? M-as fi transformat intr-un terci uman? As fi considerat ca e bine sa votez cu aia care-mi dau bilete de tramvai chiar daca ei sunt niste banditi ordinari? Parca nu prea-mi vine sa cred.
Lumea pensionarilor este una complexa si pe care nu o putem intelege, exact asa cum copiii nu inteleg lumea adultilor. A-i baga pe toti in aceeasi oala mi se pare ca dovedeste nu doar superficialitate, ci si prostie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!