marți, 18 noiembrie 2014

O noua porcarie a lui Emil Constantinescu

A fost o vreme cand respectul meu pentru Emil Constantinescu era atat de mare, incat as fi fost gata sa ma iau la bataie cu oricine ar fi spus vorbe de ocara la adresa lui. Astazi, imi este o sila infinita de acest individ si ma mir cat am putut sa fiu de orb atunci cand i-am acordat incredere.
Dupa un mandat incheiat in mod rusinos, in timpul caruia nu a facut nimic in afara de a vorbi cu aere despre tot felul de chestiuni de principiu, acest om a refuzat sa mai candideze, declarandu-se infrant de securitate.

Pe tot parcursul celor zece ani cat presedintele Romaniei a fost Basescu, Milica Infrantul l-a tocat marunt, folosind retorica mizerabila a celor de la Antena 3. Resentimente, mi-am zis. In fond, Basescu a facut ceea ce Milica nici n-ar fi cutezat sa viseze. 
Dupa aia s-a cam dat la fund - unii vorbeau do o boala care se trateaza cel mai bine prin strainatate. Doamne fereste, am zis, boli si suferinte nu-i doresti nici dusmanului tau.
Acum vreo doua saptamani, Milica Infrantul a iesit din nou la rampa, de data asta pentru a-i adresa o scrisoare de sustinere lui Victor Ponta. Un adevarat reprezentant al "fenomenului Piata Universitatii", nu-i asa? 
Iar acum, acest om despre care nu stiu daca o sa mai pot vorbi vreodata altfel decat in metafore argheziene, refuza, dupa cum scrie presa, sa-i adreseze doua cuvinte de felicitare presedintelui proaspat ales, Klaus Iohannis.
Si uite-asa s-a auto-infrant in fata istoriei acest om care candva ridica pretentia de a fi un fel de lider regional in Europa de Est.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!