vineri, 5 august 2011

Underwear

Nu stiu altii cum sunt, dar eu, dupa ce fac dus, imi abandonez in vana, pentru o vreme, chilotii si ciorapii. Explicatia e simpla: ma simt atat de bine dupa ce am facut dus, incat nu mai am niciun chef sa ma ocup de spalat rufe, cu atat mai putin chiloti si ciorapi. Ii las in vana, cu gand sa-i spal mai tarziu, dupa ce ma relaxez zacand pe vreo canapea. De cele mai multe ori, insa, ii uit acolo, ceea ce a condus-o pe Maria sa lipeasca pe usa de la baie urmatorul afis:
Afisul Mariei - se observa ca aduce cu un body

Bineinteles ca m-am conformat, insa mi se mai intampla sa uit uneori. Azi, forfotind prin baie, am gasit o pereche de chiloti de-ai mei intr-o galeata, cea mai imputita galeata din cate pot sa existe, pentru ca in ea sta mopul cu care se spala pe jos. Toata mizeria adusa de Richi2 pe labe, rahatul broastei testoase, totul ajunge in miezul mopului care, apoi, este stors in wc si pus la muiat. Asadar, in acea galeata infecta, plutind in niste resturi de apa statuta, era o pereche de chiloti de-ai mei.

Morala: aveti grija unde va aruncati chilotii.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!