joi, 6 octombrie 2011

Ratele destinului

Da, coincidentele sunt viata mea. Nici nu ma mai ostenesc sa le consemnez, sunt prea multe. Doar pe cele foarte ciudate, sau foarte amuzante, pe ele o sa le retin. Iata, spre exemplu, camera 517 unde locuiesc: pe perete troneaza o poza cu doua rate. Cumva ca si cum destinul ar fi stiut ca eu ii spun Mariei "ratusca lui tata" si ar fi tinut sa-mi aminteasca de ea.
 
In a doua poza sunt eu. Am dubii ca voi fi recunoscut, asa ca va asigur: sunt eu insumi, cu un tricou de la o firma si cu pantalonii de plaja de 22 de euro. Ieri am cautat pantaloni si am gasit cu 3-5 euro toate modelele posibile, insa numai si numai marimi mici. Cand, in sfarsit, am dat peste perechea potrivita, am constatat ca trebuie sa scot din buzunar (expresie favorita a prezentatorilor de stiri) 22 de euro. I-am luat si gata. 
Apa era cam rece acum patru ore cand ne-am dus pe plaja. Dar am intrat incet incet si dupa aia, ca de obicei, nu mai aveam chef sa ies. Iata-ma inainte de a intra in apa:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!