luni, 2 ianuarie 2012

Drepturi

Aud tot felul de oameni zicand ca in tara noastra proprietatea privata nu e respectata si ca abia asteapta sa fie respectata cu adevarat. Ideea lor este ca ar trebui introduse toate minunile americanesti cu legitima aparare, cu dreptul de-ai trage un glont in cap aluia care intra si se culca pe gazonul tau etc. Mie mi se pare ca asta nu e decat o reintoarcere la epoca de piatra. Adica eu intru la tine in ograda si tu imi frigi un cataroi in mandibula, apoi zici ca ti-am violat proprietatea etc. Mi se pare ca aici e vorba de incalcarea unui drept fundamental: dreptul la viata, care nu a fost acordat de oameni ci de Dumnezeu. De aia nu sunt eu de acord nici cu executiile de ceausesti si de saddami. In rest, pot sa-si bata gurile mii de avocati chitzibushari, sa ma considere rauvoitor sau retardat. N-au decat. Dreptul la parerea personala nu imi poate fi luat de nimeni.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!