joi, 1 septembrie 2011

Doua evenimente capitale

Azi, 01 septembrie 2011, doua evenimente capitale: Maria a inceput clasa a patra, iar eu am inceput cura de slabire cu Herbalife. Timp de trei luni o sa mananc o singura masa clasica pe zi - la alegere. Celelalte doua vor fi inlocuite cu un shake preparat din niste prafuri, care este foarte satios. Slabirea ar fi garantata si poate merge undeva la 7 kg/luna. Eeeeeei, daca lucrurile stau asa, la 1 decembrie o sa fiu cam cum eram in studentie.

Bineinteles ca pe net am gasit fel de fel de pareri pro si contra Herbalife. Am citit inclusiv despre un cetatean care dupa ce a terminat cura, a inceput sa se ingrase, atentie, 6 kg pe zi. Dobitocie mai mare nici ca se poate imagina. Cred ca mizeriile astea sunt scrise de indivizi care nu vor sa bage bani in slabire ci in ingrasare (bere la greu, slanina si celelalte).
Eu am mai slabit odata, cam 25 de kilograme, cu regimul Atkins. Eram profesor la Sinaia si ma facusem cat un tractor. Asa ca vreo trei luni am mancat numai carne, branza si oua. Ajunsesem sa ma satur cu doua ochiuri. Ma cantaream la scoala, la cabinetul medical si cantarul imi arata ca slabesc cam un kilogram pe zi. Nu stiam ca lucrul asta nu e tocmai sanatos, nu-mi bateam capul, important era ca slabeam. Dupa ce am ajuns la 85 de kilograme (ce nu mai avusesem eu de multi ani), m-am oprit. Si nu m-am mai ingrasat vreo cinci ani, cu toate ca am reinceput sa mananc aiurea. Dupa cinci ani, iar am pus pe mine, dar nu exagerat de mult.
Prin 2000, am zis ca n-ar fi rau sa repet cura. M-am apucat iar sa mananc doar carne, branza si oua. Dupa doua saptamani, mi s-a infectat un lipom pe care-l aveam de 20 de ani undeva sub umarul stang si a trebuit sa ma operez. Am si acum o gaura in locul ala. Oricum, am priceput ca Atkins nu mai merge: bagam in mine toxine la greu asa ca se putea intampla orice. Am citit ca nu stiu ce actor de la Hollywood a murit tinand acest regim. Asa ca am lasat totul balta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!