sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Pensiuni

Ieri pe la 5 am ajuns in Busteni si am inceput sa caut o pensiune. Am colindat ce-am colindat si m-am lamurit: niciun loc in Busteni pana pe 15 ianuarie. Excelent. Am incercat si in cateva locuri din Sinaia: aceeasi poveste. Pe drum, masini circuland bara la bara pe sensul Bucuresti - Brasov. Nu mai intelegeam nimic:
Craciunul trecuse, revelionul trecuse si el, atunci ce era cu toata lumea aia venita la munte? Eu nu am decat un raspuns: sunt mii de oameni cu bani care vin saptamana de saptamana pe Valea Prahovei, unde beau si mananca, iar unii dintre ei se duc si pe partie atunci cand e zapada. Simplu, fara alte comentarii: mii de oameni care au bani destui cat sa vina si sa sparga minim 1000 de lei pe week-end la Sinaia, Busteni si Predeal.
Dar mai sunt alte mii prin toate statiunile romanesti si uite-asa, in plina criza, o sumedenie de conationali se distreaza la maximum. Nici vorba sa faca ceva fapte de caritate cu banii aia, nu se duc sa ajute vreun amarat, nu viziteaza niscai bolnavi. Ei se duc si fac burta mare prin statiuni, apoi se intorc la Bucuresti si o iau de la inceput cu injuraturile la adresa guvernului care strange cureaua. Ceva mai tipic romanesc mi-e greu sa-mi imaginez asa, la prima strigare.
PS Azi la ora 12 am plecat din Sinaia. Am ajuns la Busteni dupa aproape trei sferturi de ora. Coloana infinitului continua tarairea pe DN1



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!