joi, 1 martie 2012

Iepurila

Ieri am prins al doilea carnaval la scoala Mariei. In germana ii zice fasching. Toata lumea se costumeaza, pe unii nici nu-i mai recunosti. Data trecuta m-am imbracat normal si i-am explicat Mariei ca daca toata lumea e deghizata, inseamna ca aia devine normalitatea si atunci eu apar ca fiind altfel - prin urmare, numai eu sunt costumat de carnaval. De data asta, n-am avut incotro si mi-am pus o chestie care m-a transformat imediat intr-un personaj foarte pleostit. Uite:

Am stat cu chestia aia pe fata pana cand am transpirat ceva de speriat si a trebuit s-o scot. Dar cred ca am rezistat peste o ora cu ea. In orice caz, nu mi s-a parut foarte amuzant, trebuia, ca sa ma uit spre picioare, de exemplu, sa aplec capul ca un taure care vrea sa impunga, altfel nu vedeam nimic. 
La un moment dat, a venit Michelle, prietena Mariei, care mi-a zis: "Ceau, Iepurila!" Ei, macar si pentru asta, zic ca a meritat. Iata poza cu Maria si Michelle:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!