marți, 7 februarie 2012

Nuca lui Nicodim

Unul dintre oamenii deosebiti pe care i-am cunoscut cu ocazia evenimentului SAVOART a fost Sorin Nicodim. Am mai scris despre el, este fostul vicepresedinte al UAP din Timisoara, omul care s-a implicat in organizarea expozitiei de pictura. Am stat mult de vorba, as putea spune chiar ca am stabilit o relatie de amicitie. 
Intr-o dimineata, cum stateam eu la Bastion asteptand sa vina unul si altul, ma trezesc cu domnul Nicodim ca intra furtunos, face doi pasi si-mi zice: "V-am adus o nuca". Si intr-adevar, mi-a intins o nuca. "OK, am zis, multumesc frumos, dar nuci din astea pot sa-mi iau de la piata cu basculanta. Eu m-as fi asteptat sa-mi aduceti o nuca pictata". Atata i-a trebuit. A luat nuca si a zis ca o sa vad eu ce si cum. Dupa doua zile, mi-a adus-o. Oh, sa nu o mai recunosc! Nuca precum aceea nu cred ca mai are nimeni pe lume. Iat-o:


Ei nu se vede prea clar? Intr-adevar, am facut-o in conditii vitrege. Dar poate in pozele care urmeaza sa fie mai "inteligibila":




Nuca lui Nicodim sta acum la loc de cinste in dormitorul Mariei - cel in care nu doarme Maria. Suna ciudat, dar lucrurile stau intocmai asa: ala e un dormitor plin ochi cu lucruri indispensabile ale Mariei, in care Maria nu doarme. Gasesti acolo de la jucarii de plus la "Comorile pamantului", de la uriasul hipopotam Hipo la truse de pirogravura, de la scoici aduse din Capri la nuca lui Nicodim. Daca te straduiesti, gasesti si un pat, unul deosebit de fain, in care ar trebui sa doarma fetita mea. Numai ca ea doarme in dormitorul parintilor, in pat cu parintii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!