marți, 7 mai 2013

Cablul

Credeati, poate, ca daca n-am mai scris de ele, coincidentele au disparut din viata mea. Da' de unde! Se tin scai de capul meu. Nu sunt inca pregatit sa scriu despre seria interminabila de coincidente de care am avut parte in timpul excursiei in Olanda - au fost prea multe si prea mari. O sa povestesc, pana una-alta, despre intamplarea de ieri. 
Dis de dimineata, m-am apucat sa tund iarba in curte - evident, ca sa fac loc acolo pentru toate semintele cumparate din Olanda. Prima fiinta care a aparut in preajma mea a fost Cindy, care a inceput sa se razboiasca aprig cu masina de tuns iarba. Atata s-a napustit asupra ei, atata si-a bagat botul, incat, temandu-ma ca o sa i se intample ceva, am fost neatent si am trecut cu cutitele peste cablu. Evident, totul s-a dus naibii: cablul facut bucati, sigurantele sarite, nervi, disperare. Am luat cele doua bucati de cablu si am plecat imediat catre Hanovra (3 km), cu gand sa gasesc un mic atelier unde un meserias l-ar putea innadi. Pe drum, ce mi-am zis? Ia sa intru si la Edeka, oricum trebuie sa cumpar paine si fructe. M-am dus asadar in parcarea magazinului. Am vazut eu, nu-i vorba, ca in urma mea vine un Audi negru, care in loc sa ma depaseasca pare ca ma asteapta ca sa vada pe unde o iau, dar nu i-am dat mare importanta. Dar ce sa vezi? In parcare la Edeka, hop si respectivul Audi exact langa mine!. N-apuc sa ma dau jos, cand vad usile deschizandu-se si apare un tip care vine direct spre mine si-mi zice: "Buna ziua!"
Una peste alta, tipul era un timisorean, care se arata uimit sa ma gaseasca pe mine, cu Polo de Timisoara, tocmai la Hanovra. Mi-a spus ca a venit aici la sora lui. Care sora locuieste, ce sa vezi, exact la Harkenbleck, adica la 3 km de noi. Dumneaei e casatorita cu un neamt si amandoi au o farmacie in Arnum  - imediat mai sus de noi. Asadar, culmea coincidentelor. 
M-am gandit eu ca daca sora timisoreanului e aici de 20 de ani - cum imi zisese tipul - ar sti sa-mi spuna cate ceva despre eventuala existenta a unui atelier unde mi-as putea lipi cablul. I-am spus care e problema, la care timisoreanul a zis asa: "Domne', vi-l lipesc eu daca vreti, am tot ce-mi trebuie in masina" Asa ca am batut palma si ne-am dat intalnire pe la 5-6. In vederea intalnirii, am sporit cosul de cumparaturi cu cateva beri DAB, apoi mi-am vazut de treaba. La 4 mi-am luat fetita de la scoala, am mers acasa si m-am pus pe asteptat. 
Exact cand credeam ca tipul nu o sa mai vina, ne-am trezit cu el, calare pe bicicleta. A intrat, am mers in curte, am scos o bere si el mi-a reparat cablul, nu fara cateva aventuri - Cindy a furat rola de banda izolatoare, berea nu mai era destula (deh, omul a intarziat). Ce-i drept, a facut si cateva poze din diverse unghiuri, chiar nu stiu la ce i-ar putea folosi - din cate am inteles, lucreaza la o televiziune, dar l-am lasat sa fotografieze.
Pana sa plece, a tot incercat sa afle ce hram port, dar m-am tinut tare - nu i-am dat niciun amanunt.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!