vineri, 15 martie 2013

Gropi ingropate

In iarna, dupa ce-am petrecut sarbatorile in mod traditional, impreuna cu Dana si Gogol, m-am gandit ca nu ar strica sa dau o tura si prin Sinaia, trecand, evident si pe la cimitir, ca sa pun o lumanare la mormantul parintilor mei. Intrucat si prietenii mei au niste rude inmormantate acolo, am mers cu totii. Nu cred ca are sens sa insist prea mult pe dezastrul gasit in cimitirul din Sinaia, administrat de Primaria Sinaia. Nu vreau sa am de-a face nicicum cu primaria asta si, de altfel, daca n-ar fi acolo mormintele parintilor si bunicilor mei, nici macar nu cred ca as mai calca prin Perla Carpatilor. Nu ma mai leaga nimic de micul orasel care balteste uselist acolo, in gaura dintre lanturile carpatine. In afara de cativa oameni de care ma leaga amintiri placute si pe care mi-ar placea sa ii reintalnesc, ce m-ar mai putea atrage prin partile alea? Dupa ce-am vazut asta iarna, nici sa fiu inmormantat acolo nu cred ca mai vreau.
Sincer sa fiu, m-as fi asteptat macar sa pot merge pe alei fara probleme. Mi-as fi inchipuit ca primaria are macar atata respect pentru sinaienii care merg duminica de duminica la cimitir cu lumanari si coliva, majoritatea dintre ei batrani, incat sa puna doi oameni sa curete aleile la lopata - doi oameni din aia care nu se mai trezesc din bautura de cand eram eu copil si pe care-i vezi intotdeauna primii la pomana la orice inmormantare. Asta, desigur, daca iscusita administratie a cimitirului nu este in stare sa rezolve singura problema. Ia uite ce era acolo:












lg42lm640seu 599 eur


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!